martes, 26 de novembro de 2019

Nerea na concentración do 25 N en Rianxo

O luns á tarde celebrouse en Rianxo unha concentración contra a violencia machista. Diferentes colectivos e persoas leron manifestos e escritos para expresar o seu rexeitamento ao machismo e á violencia contra as mulleres. Nerea foi unha desas persoas 😍 Leu un texto sobre as festas da Guadalupe que escribiu no seu caderno do feminismo e fíxoo de marabilla. 😍 😍


Aquí tedes unha montaxe co escrito de Nerea. Dália e José Luis puxeron a música. Parabéns aos tres! 
Graciñas, Nerea, polo teu caderno do feminismo. 😘

5 comentarios:

  1. A família do Pico Rodríguez fica agradecida. Viva a loita violeta!

    ResponderEliminar
  2. Eu fixen parte desa manifestación e encantoume. Dália.

    ResponderEliminar
  3. Eu se queredes un día vos podo levar a miña libreta e así facer entre toda a clase unha libreta feminista.Nerea.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Feito, Nerea! Aceptamos por unanimidade :-)

      Eliminar
    2. Pois xa teño decidido
      Maña(Xoves), levar a miña libreta. Nerea

      Eliminar