domingo, 15 de marzo de 2020

Saída a Pontevedra

16 comentarios:

  1. O mellor para min foi o parque dos sentidos.
    O que máis me sorprendeu foi a sala "caca,cu,peido,pis"
    O que máis me gustou foi estar coas miñas amigas e os meus amigos.
    NEREA

    ResponderEliminar
  2. A min gustoume todo, pero o que máis o parque e estar cos meus compañeiros/as.Dália

    ResponderEliminar
  3. A min o que mais me gustou foi estar cos compañeiros. Lucía

    ResponderEliminar
  4. A min o que mais me gustou foi o salon do libro e estar cos meus compañeiros.Lucas

    ResponderEliminar
  5. A min o que máis me gustou foi o parque porque alí o pasamos moi ben. Rita

    ResponderEliminar
  6. O que mais me gustou foi o parque e estar cos conpañeiros

    ResponderEliminar
  7. A min gustoume ir ao salon do libre pero o que mais me gustou foi o porque dos sentidos, Sobretodo o TOBOGAN!!!

    ResponderEliminar
  8. Gustoume o parque dos sentidos,
    donde se podía facer música.
    Tamen me gustou o tobogán porque baixabas a toda velocidade

    ResponderEliminar
  9. A min o que máis me gustou foi o parque dos sentidos por que alí disfrutamos todos ademais de estar ca miña clase que é xenial. Rubén

    ResponderEliminar
  10. A min o que mais me gustou foi O Parque Dos Sentidos e o piknik.;-)

    ResponderEliminar
  11. A min o que mais me gustou foi o parque dos sentidos e estar cos compañeiros/as.Breogán

    ResponderEliminar
  12. Amin o que mais me gustou foi o parque dos sentidos por o tobogan eu puxen ou tro por que a primeira vez non puden velo porque se me paraba en 1 minuto e 19 segundos. un saudo Lucía.

    ResponderEliminar
  13. A min gustoume todo.Hugo

    ResponderEliminar
  14. A min o que mais me gustou foi o parque do sentidos e tamen o salon do libro.Pena ter que bolver antes.Diego f.

    ResponderEliminar
  15. O mellor foi o parque dos sentidos.
    O mais sorprendente foi o tebogan.
    O que mais me gustou foi o salon do libro ver a orbil e o parque dos sentidos.
    Abel

    ResponderEliminar
  16. O mellor e o parque dos sentidos e moi divertido.
    E o video esta moi ben.diegoresua

    ResponderEliminar